Záruka na kuchyňu

Pri vybavovaní reklamácií sa postupuje podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka a zákona č.634/1992 o ochrane spotrebiteľa
a v znení zákona Národnej rady Slovenskej republiky č.264/2006 z. z.

Záruka sa vzťahuje len na výrobok uvedený v záručnom liste a týka sa všetkých vád zistených v záručnej dobe spôsobených chybným materiálom, chybnou konštrukciou alebo chybným spracovaním. Zjavné vady treba neodkladne reklamovať ihneď po prevzatí a rozbalení nábytku. Pri reklamácii treba predložiť záručný list potvrdený predajcom a montážnou firmou, v opačnom prípade nárok na bezplatnú opravu zaniká. Zistené vady vzniknuté v záručnej dobe uplatňujte v príslušnej predajni, kde ste výrobok zakúpili. Náklady spojené s vyslaním servisného pracovníka v prípade, že nebude zistená závada, na ktorú sa vzťahuje bezplatná záručná oprava, znáša predajca alebo spotrebiteľ, ktorý nárok uplatňuje.

Reklamácia sa nevzťahuje na prirodzené starnutie a opotrebovanie výrobku a na mierny farebný , alebo štruktúrovaný rozdiel v odtieni nábytku voči vzorkovníku, alebo drobné odchýlky medzi lakovanými , morenými, striekanými a fóliovanými plochami. Záruka sa nevzťahuje na nastavenie závesov , výklopných a výsuvných kovaní a líšt, ktoré si vždy musí riešiť konečný spotrebiteľ v priebehu používania. Prvé nastavenie vždy vykonáva výrobca a druhé nastavenie prevádza montážna firma.

Pri vybavovaní reklamácií sa postupuje podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka a zákona č.634/1992 o ochrane spotrebiteľa a v znení zákona Národnej rady Slovenskej republiky č.264/2006 z. z.

Pri uplatňovaní zodpovednosti za vady tovaru musí spotrebiteľ písomne predávajúcemu túto vadu špecifikovať a uviesť v záručnom liste, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou dokladu o kúpe tovaru. Spotrebiteľ nie je oprávnený až do vyriešenia reklamácie s vadným tovarom akýmkoľvek spôsobom nakladať, pokiaľ sa nedohodol s predajcom inak. Pri reklamácií na zjavné vady alebo chýbajúce časti výrobku v okamihu prvého rozbalenia výrobku, je nutné zachovať originálny obal výrobku spolu s identifikačnými štítkami výrobku, jeho častí a obalov.

V žiadnom prípade nedoporučujeme do kúpeľní a práčovní vyrábať nábytok z drevotriesok, kvôli napučaniu a plesniam. Originál do uvedených priestorov, je striekaný nábytok RAL. Zákazníka sme s uvedeným oboznámili, prípadný nábytok sme vyrobili na jeho výslovnú žiadosť.

2 ročná záruka sa vzťahuje na :

  • elektrospotrebiče, kovanie, úchytky, roletové systémy a ostatné doplnky
  • pracovné dosky
  • zásuvky TBbox

Rozšírená záruka kvality 5-rokov sa vzťahuje na :

  • frézované MDF dielce a MDF čelné plochy a priľnavosť použitej PVC fólie k nosnej MDF doske
  • firma nepreberá náklady súvisiace s demontážou a montážou výrobku, uvedené si hradí zákazník

Rozšírená záruka kvality 8-rokov sa vzťahuje na :

  • priľnavosť ABS hrán, na jednotlivé nábytkové dielce a čelné plochy nábytku
  • priľnavosť HPL pásky a HPL fólie na nábytkové dielce a pracovné dosky
  • pevnosť korpusov skriniek a jednotlivé spoje dielcov
  • priehyb použitého materiálu , prípustná tolerancia je +/- 4mm na 1bm
  • osadenie výplní do rámikov

Rozšírená celoživotná záruka kvality na kovanie a nábytkové systémy značky Blum :

  • platí na nasledovné výrobky: nábytkové úchytky, nábytkové závesy, kovania na výklopné a sklopné dvierka, kovanie na skladané a posuvné dvere, výsuvy pre drevené a oceľové zásuvky, oceľové zásuvkové bočnice, spojovacie kovania
  • platí pre prvého majiteľa nábytku s namontovaným kovaním Blum
  • záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté chybnou montážou, preťažením výrobku alebo nevhodnou manipuláciou
  • firma nepreberá náklady súvisiace s demontážou a montážou výrobku, uvedené si hradí zákazník

Bezplatná záručná oprava zaniká :

  • výrobok bol poškodený prepravou spotrebiteľa alebo zmluvného predajcu (v tomto prípade si hradí náklady na opravu zmluvný predajca)
  • výrobok bol mechanicky poškodený neodbornou manipuláciou alebo zlým skladovaním
  • z dôvodu neodborne vykonanej montáže ( v tomto prípade si spotrebiteľ záruku uplatňuje u montážnej firmy )
  • výrobok nebol zmontovaný montážnou firmou
  • výrobok bol umiestnený vo vlhkom a prašnom prostredí
  • výrobok bol zašpinený a neodborne vyčistený
  • výrobok nebol používaný v súlade s príslušným návodom na použite a udržiavanie
  • výrobok bol poškodený neodborným zasahovaním do konštrukcie výrobku
  • výrobok bol umiestnený v blízkosti tepelného zdroja
  • výrobok bol vystavený priamemu slnečnému žiareniu
  • pri rozbitých sklách, nakoľko sa kontroluje pri preberaní tovaru
  • pri vytesneniach pred vodou a vlhkosťou okolo drezov, batérií a spotrebičov, tu si spotrebiteľ uplatňuje záruku priamo u montážnej firmy
  • pri spojoch pracovných dosiek pôsobením nadmernej vlhkosti
  • v prípade, že zákazník odmietne montáž ochranných tepelných líšt k elektrickej rúre, ktoré chránia nábytkové dielce pred priamym pôsobením tepla
  • v prípade, že zákazník odmietne použitie spojovacích a tesniacich líšt na pracovnú dosku, ktoré chránia spoje pracovných dosiek pred priamym pôsobením vody a vlhkosti
  • výrobok bol nadpriemerne zaťažovaný vysokým naložením zásuvkových, policových skriniek a skriniek, kde boli použité výsuvné koše

Výrobca garantuje nosnosť častí skriniek podľa typu kovania nasledovne :

  • Zásuvkové skrinky do šírky 800mm 30kg
  • Zásuvkové skrinky nad šírku 800mm 50kg

Zákazník svojim podpisom potvrdzuje, že bol oboznámený so záručnými podmienkami.

záruka na kuchyňuúdržba kuchynskej linkyobchodné podmienkycenník služiebpartnerská zóna
pondelok - piatok | 9.00 - 18.00 hod